Bármilyen remek szolgáltatással vagy termékkel rendelkezel, hatékony marketing nélkül labdába sem rúghatsz a piacon. Hiába tudod, hogy tiéd a legjobb találmány a világon, ha nem ismered annak a módját, hogy hogyan jussanak el hozzád a vevőid.
Ha van térképed, használd!
Minden bizonnyal a te céged is tisztában van azzal, hogy az általa kínált szolgáltatások a marketing kidolgozása nélkül csak az íróasztal fiókjában porosodó terméketlen gondolatok. A Kluge Marketing marketingstratégia szolgáltatása révén nem csupán eszközt ad a kezedbe, hanem annak használatára is megtanít. Hiszen mi másért lenne szükséges egy kidolgozott terv, ha nem azért, hogy járd végig, hogy az értékesítést és a piaci jelenléted növelhesd?
Honnan tudod, hogy az az út a te utad lehet? Miért fogadd el, hogy azon lépések sorozata, amelyeket egy marketinges kínál neked, valóban téged vihet sikerre? A titok az alapos piackutatás, illetve annak meghatározása, hogy az üzleti céljaid összefésülhetők-e azzal a bizonyos piaci réssel vagy kereslettel.
Csakis egy olyan elemzés viheti előre a vállalkozásod, amely rólad szól, valamint képes valóban feltárni és megfogalmazni az erősségeid. Továbbá nem pusztán felfedezi és megfogalmazza ezeket, hanem a megfelelő piaci környezetben hatékonyan kommunikálja is. Aki tudja, hogy kit szólítson meg, és mit mondjon neki rólad.
Hosszú távra eddz!
Mint ahogy a maratoni futásra sem olyan eszközökkel készül fel a sportoló, mint egy száz méteres sprintre, a hosszú távú stratégiád sem épülhet egy gyors eredménnyel kecsegtető ígéretre. Először is tudatosan kell meghatároznod az online jelenlétedet és ezen keresztül a digitális marketing lépéseket.
Az első és legfontosabb lépcsőfokok egyike a hirdetési kampányok létrehozása. Ezen múlik a potenciális vevőid elérése, akiknek ezt követően a tartalmakat gyártod. Elegendő számú ügyféljelölt és értékes információkat közlő ismeretanyag a záloga a hosszú távú kapcsolataid kiépítésének, valamint a sikeres értékesítésnek.
Nem kevésbé fontos a jelentkezők utánkövetése sem. Egy kitapasztalt és bejáratott szisztéma szükséges, amelyet a megbízottad – reményeid szerint – már ezerszer letesztelt. A marketing folyamata állandóan változik, a profi szakembereknek minden egyes lépésnél reagálnia kell az irányváltásokra. Tehát folyamatos igazítások, esetenként újratervezések viszik el vállalkozásod a tartós eredményekhez.
Hagyd hátra a félelmeidet!
A marketinggel kapcsolatban rengeteg tévhit és meg nem értés merül fel a vállalkozókban, cégekben. Ezek a tapasztalatok a megélt kudarcokból táplálkoznak. Legtöbbször azért következnek be, mert ezekben az esetekben a marketing tevékenységből hiányzott a koncepció, csak próbálkozás, vaktában lövöldözés történt, így szinte természetes, hogy nem jött a várt siker.
Ne kicsinyeld le a marketing jelentőségét, ha nincs stratégiád, inkább ne kezdd el! Válassz profi csapatot, akik lépésről lépésre elvezetnek a vágyott célodig!