Amikor Business to business, azaz B2B vállalkozásokról beszélünk, pontosan tudjuk, hogy a siker döntően a hirdetéskezelésen, a profi landoló oldalakon, a vonzó lead magneteken múlik, amihez persze elengedhetetlen az integrált marketing automatizáció.
Bízzuk szakértőkre vállalkozásunkat?
Az örök kérdés, miszerint érdemes-e online marketing ügynökség segítségét igénybe venni, például a 7Digits B2B szolgáltatását? Az igazság az, hogy máig rengeteg cégvezető gondolkodik tévesen, s hiszi azt, hogy lehetséges “egy személyként” mindenhez érteni. Annyira szövevényes és szerteágazó az online marketing, és éppen B2B-ben lenne létfontosságú, hogy a kevesebb érdeklődőkört valóban megfogjuk.
Ráadásul nem csupán az a probléma, hogy megannyi területhez érteni kell, hanem hosszú éveken át tesztelt, bevált stratégiákat alkalmazni nem lehet tapasztalat hiányában. Nem beszélve arról, hogy jóval eredményesebbek lehetünk, ha több szakértő, egy senior csapat munkálkodik a vállalkozásunk jelenén és jövőjén.
Szintén sokan elfelejtik azt, ha minden időnket felemészti a tudás elmélyítése és a sok felesleges tesztelés, nem marad energia értékteremtő, vállalkozásfejlesztő teendőkre. Ebből a megvilágításból is érdemesebb a szakértői segítséget választani, hiszen így komoly versenyelőnyre tehetünk szert. Eleve szoros a verseny, nehéz az ügyfeleket megtartani, manapság ráadásul válságálló vállalkozásban kell gondolkodnunk, így ha lehet, dobjuk le azokat a terheket, amelyek kiszervezhetők, pláne ha vérprofi ügynökség fog ezentúl a cégünk sikerén munkálkodni.
A szakértői támogatás előnyei
A közös munka, a kölcsönös együttműködés során rengeteget tanulhatunk, nem mellesleg erőteljes, inspiráló élményekkel is gazdagodhatunk. Amikor pontosan tudjuk, hogy hová tart a vállalkozásunk, milyen feladatok zajlanak a háttérben, mindez persze profi módon anélkül, hogy egyesével ki kellene tanulnunk az online marketing részterületeihez szükséges tudásanyagot.
Amennyiben az online marketing ügynökség mellett döntünk, nem kell többé pénzégető hirdetések miatt bosszankodni. A mérés és a folyamatos optimalizáció gördülékenyen megy, a maga ütemében, mindehhez persze szükséges a sokéves rutin, a bevált stratégiák és a nemzetközi tapasztalat. Az értékesítés kritikus pontjain kapjuk meg a segítséget, amellyel biztosíthatjuk a sikeres jövőt.
Mikor ajánlott ügynökséget választani?
Minden cég életében elérkezik a pillanat, amikor rádöbben, hogy növekedés nélkül nincs stabilitás, nincs biztonság. Ezen a ponton a helyes döntés, ha megbízunk egy tapasztalt csapatot, aki képes egyszerre szemlélni az üzleti összképet és az egészen apró marketing részleteket egyaránt.
Amennyiben a célunk a nemzetközi terjeszkedés és/vagy a stabil növekedés, nem is lehet kérdés, hogy bízzuk szakértőkre a vállalkozásunkat.