A szórólap ma is trendi és értékes marketingeszköz!

2024. október 09.

Napjainkban ugyanolyan jelentőségű nyomdai marketingeszköz a szórólap, mint évekkel, évtizedekkel ezelőtt. A papíralapú szórólapok különböző termékek vagy szolgáltatások vásárlására ösztönöznek, illetve különféle események, rendezvények, utazások, tanfolyamok reklámozására szolgálnak. 

A szórólap számos méretben fellelhető, egy- vagy kétoldalas, esetleg többlapos vagy hajtott változatú nyomdaipari termék. Az ideális szórólap jól olvasható betűtípussal és betűmérettel, egyszerű grafikákkal vagy fotókkal készül. Utcán, rendezvényeken, eseményeken kézbe adható vagy postaládába dobható, az autók szélvédőjére is kitehető.

A Nyomdatermékek.hu weboldalán széles a szórólapok választéka, többek között kétoldalas szórólap várja a reklámeszközök használatát tervezőket. Nézzen körül, a webáruház oldalain biztosan megtalálja az Önnek megfelelő megoldást!

Miért ideális megoldás a szórólap?

Mind a mai napig vannak, akik szívesen megőrzik a szórólapokat, illetve azért kedvelik az ilyesfajta tájékoztatást, mert kézzelfogható. Míg az online reklámokon átfutnak, vagy elkattintanak, addig a konyhaasztalon hagyott kétoldalas szórólapra többször rápillantanak, átforgatják, olvasgatják azt. Bizonyított, hogy több érzékszerv bevonása segíti az emlékezést. Az email marketinghez hasonlítva a kézbe fogható, tapintható szórólappal nagyobb hatást érhetünk el.

Ha minőségi papírból készül, egy tökéletesen megtervezett dizájnnal, még nagyobb az esély arra, hogy gyakrabban kerüljön kézbe. Mivel költséghatékony megoldás, emiatt különösen népszerű. Sokkal célravezetőbb egy szolgáltatást reklámozó lapokat a környéken szétszórni, mert biztosak lehetünk benne, hogy sokkal többen utánanéznek az ott élők közül, mintha csak elektronikus hirdetési eszközöket alkalmaztunk volna.

A lakóövezet kávézóiban, edzőtermeiben üzleteiben kihelyezett szórólapot bárki elviheti, potenciális ügyfeleket szerezhetük így. Ha jól választjuk meg a célcsoportot, a kihelyezést, akkor hatékony és pénztárcabarát megoldás.

Mit tartalmazzon a kétoldalas szórólap?

Alaposan gondoljuk át, hogy mi kerüljön a lapra! Elöször fontos, hogy felkeltsük a figyelmet. A megfelelő színek, grafikai elemek (képek, szövegek) használata odavonzza a tekintetet. A szöveg leglényegesebb része a főcím, mert ez fogja megragadni az olvasót. Hogy a figyelmet fenn is tudjuk tartani elengedhetetlen, hogy könnyen olvasható, tagolt, lényegretörő szöveget írjunk. Emeljük ki, hogy szolgáltatásunk/termékünk révén milyen előnyökhöz jut a vásárló. A szöveg végén egy jó ajánlattal ösztönözzük vásárlásra leendő ügyfelünket. 

Ahogy a személyes életben, az üzletiben is fontos a megjelenés. A szövegen túl az egységes, áttekinthető, esztétikus megjelenés is üzenettel bír. Alapvető, hogy legyen céges vagy márka arculatunk (brand), egy könnyen megjegyezhető, jól hangzó névünk. A következetesen alkalmazott céges arculat elemek (logo, színek, betűtípusok) segítik az emlékezést. Ezután mindig ehhez a látványhoz fogjuk kötni a szolgáltatást. Ha az elején a látvánnyal sikerült megragadni a figyelmet, a főcímmel felkelteni az érdeklődést, ha érezzük, hogy az ajánlat előnyös számunkra, akkor biztosan végig fogjuk olvasni a szórólap mindkét oldalát.

Szórólapozzunk, használjuk ki az előnyöket!

Igazán hangsúlyos szerepük van a szórólapoknak, hisz mind a mai napig rengetegen elolvassák ezeket. Akár színes, akár fekete-fehér kétoldalas szórólap mellett döntünk, számos lehetőség közül választhatunk. 

Különböző tömegű, vastagságú és minőségű papírok állnak rendelkezésre. Egy jól megtervezett és prémium kivitelezésű szórólap tökéletes vevőcsalogató. A Nyomdatermékek.hu oldalán Ön is megtalálja a legmegfelelőbb megoldást. Most ráadásul webáruházon keresztül kényelmesen meg tudja vásárolni ezt a reklámeszközt. Keresse őket bizalommal!

Ajánló

Festés előtt fontos az alapozás

Festés előtt fontos az alapozás

Manapság, amikor gyakran sokan önmaguk vágnak bele a festési munkálatokba, legyen szó akár falak vagy fafelületek festéséről, azt gondolják, hogy...

bővebben